Uskalla kasvaa

Olemme pääomasijoitusyhtiö, joka vauhdittaa yritysten menestystarinoita rahastosijoittamisen ja suorien sijoitusten kautta.

Teemme kannattavaa ja vastuullista sijoitustoimintaa sekä luomme arvoa päivästä yksi.

Korona

Tesin Venture Bridge -siltarahoitus innovatiivisille kasvuyrityksille

Tesi sijoittaa Venture Bridge -ohjelmasta kansainvälistä kasvua hakeviin innovatiivisiin kasvuyrityksiin, jotka ovat aiemmin keränneet vähintään siemenrahoituskierroksen venture capital -sijoittajilta ja joutuneet koronakriisin seurauksena lykkäämään seuraavan vaiheen ulkopuolista rahoituskierrosta.

Korona

Tesin vakautusrahoitus keskisuurille yrityksille

Tesi sijoittaa vakautusohjelmasta koronakriisin vuoksi äkillisiin ja tilapäisiin vaikeuksiin joutuneisiin keskisuuriin yrityksiin, joilla on edellytykset selvitä taloudellisista ongelmista lisärahoituksen avulla.

Etsitkö rahoitusta kasvusuunnitelmillesi?

Tarjoamme lupaavimmille kasvuyrityksille liiketoimintaosaamista ja kansainvälisiä verkostoja yrityksen kasvustrategian toteuttamiseksi.

Sijoittajaksi rahastoosi?

Tarjoamme suomalaisille ja kansainvälisille pääomasijoitusrahastoille vastuullisen ja pitkäjänteisen sijoittajan sekä pääomasijoittamisen eturivin osaajat.

22.9.2020

ICEYE jatkaa tutkakuvantamisen edelläkävijänä 73 milj. euron rahoituskierroksellaan

ICEYE vahvistaa tutkasatelliittien markkinajohtajuuttaan ja suunnittelee vielä neljää uutta satelliittia tälle sekä kahdeksaa satelliittia ensi vuodelle

9.9.2020

Tesin vaikuttavuuskatsaus 2019: Uudistuvaa kasvua kasvuyrityksiä rahoittamalla

Vuonna 2019 Tesin sijoituskohdeyritykset kasvoivat nopeammin kuin verrokkiyritykset keskimäärin - liikevaihto kasvoi keskimäärin 12 %, vienti 8 % ja työpaikkojen lukumäärä 20 % - työllistäen Suomessa noin 43 000 henkilöä. Kannattavan liiketoiminnan...

8.9.2020

Superhero Capital julkistaa toisen rahastonsa sijoittaakseen ymmärryspohjaisiin kasvuyrityksiin Suomessa ja Baltiassa

Helsinkiläinen pääomasijoitusyhtiö on kerännyt 30 miljoonan euron rahaston sijoittaakseen kasvuyrityksiin, jotka muuttavat dataa ymmärrykseksi.

31.8.2020

Vakautusohjelmasta tehty sijoituksia 10 yritykseen 54 milj. eurolla

Tesi sijoittaa vakautusohjelmasta koronatilanteen vuoksi tilapäisiin vaikeuksiin joutuneisiin keskisuuriin yrityksiin, joilla on mahdollisuus selvitä kriisin yli rahoituksen avulla.

28.8.2020

Venture Bridge -rahoitusta hakenut 20 yritystä yhteensä 17,8 milj. eurolla

Tesi tarjoaa Venture Bridge -ohjelmasta siltarahoitusta kansainvälistä kasvua hakeville innovatiivisille kasvuyrityksille.